Uitkomsten Klanttevredenheidsonderzoek 2014
Uitkomsten klanttevredenheidsonderzoek 2014
03 juli 2015.
Middels dit nieuwsitem willen wij u informeren over de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek 2014 van Fysiotherapie Heerlen Noord. Het klanttevredenheidsonderzoek is uitgevoerd over de periode 1-1-2014 t/m 1-7-2014.
Uit de analyse van het tevredenheidsonderzoek is gebleken, dat wij als praktijk een gemiddelde score hadden van 8,2 aangaande evaluatie onder huisartsen/ specialisten en dat de patiënten binnen onze praktijk ons hebben beoordeeld met een 8.8.
De sterke kanten die naar voren kwamen zijn te vinden in:
- Veelzijdigheid/ deskundigheid in behandel mogelijkheden.
- Veel diverse expertises.
- Duidelijke terugkoppeling naar verwijzers.
- Inhoudelijkheid manuele therapie.
De verbeterpunten die naar voren zijn gekomen uit de 4 open vragen zijn de volgende:
- Nood aan bekkentherapeut.
Naar aanleiding van de verbeterpunten zullen we in de komende maanden deze punten bespreken en beoordelen. Daar waar mogelijk zal actie worden ondernomen om zo goed mogelijk aan de behoefte van u als klant te voldoen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd over de uitkomsten van het klanttevredenheidsonderzoek 2014.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met de kwaliteitsmanager van de praktijk, Martijn Liebregts tel nr: 045-5631865